bsrsvr 11 aylık oğlum bir saniye rahat durmuyor ne mama sandalyesinde ne bebek arabasında oturtabiliyoruz oto koltuğu zaten hak getire arabada zor zaptediyoruz uzak bir yere gitmemiz mümkün değil dışarda bebek arabasında uslu uslu oturan bebekleri görünce imreniyorum sadece benim bebeğim mi böyle merak ediyorum
bebeklianneee bsrsvr 10 aylık bir kez bebek arabasında durmadı bende çok özeniyorum öyle bebeklere diğer anlattığınız da aynı
ahmethamza bsrsvr benimde 10 aylık kucakta durmak ister alırım alınca yere iner yere koyarım geri kaldır der geri kaldırırım gene kayar sanki yürüyecek gibi yere indir der yer kucak tırmanma 😆 bi sn bile normal durmuyor. Araba konusuna gelince ben bizim arabayı hic sevmedim travel sistem hantal iki parça oturma şeklide ergonomik degil eşim gorumcemden getirdi yoyko halen de çok pahalı satılıyor ben sevmediğim için bi de ağırlığı icin yeni araba baktım. Geçen e bebekte oğlum bizim arabada bağıra bağıra birine yapıştı aldım ona koydum ses yok. Tamamen oturma şeklinden durmamış. Tam destekli dik duran ayak yeri uzun düz uzanan arabalarda durdu. Ama şuan yürümeye çalıştığı için normal gelişimi diye düşünüyorum. Yakında bağımsız ilan eder yürür gider bu defa ben peşinde gezerim.
Cisemcagan17 bsrsvr bnm bebemde öyle yürümüyor koşuyor yaşıtları paytak paytak yürürken ben bebemi tutamıyorum acaba bnm bebeğimdemi sorun var demeye başladım
Itsdlr bsrsvr yine hepimizin :) denk geliş zamanınız çocuğun yorgun düştüğü bir an, oyalandığı bir zaman dilimi olabilir. Hepimiz benzer şeyler yaşıyoruz 2 evladım var 1.5 yaş arayla, ne evde ne dışarda bir dk oturamıyorum🥲🥲
bsrsvr ahmethamza hahah bizimki de öyle ne istediğini bilmiyor. Ben bisiklet aldım glober daha çok hoşuna gider diye onda da sıkılıyor onla alakalı değil bizimki 😂
pnrtrk Yaramaz çocuk iyidir sağlıklıdır diye kendimizi teselli edelim😂 Benimde 11 aylık oğlum ben pes ettim artık yakın yerlere kucakta gidiyoruz rekorum bir bucuk saat kucakta taşıma 😂😂
bsrsvr pnrtrk bi süre sonra kolum çok ağrıyor benim yapamıyorum hem bizimki o kadar süre kucakta da sıkılır😂😂
ezgiii12490 Anne25 ne şurubu ki o benim kiz bazen çok guzel duruyor bazen durmaz o an ki ruh haline bağlı 🤣
Beyzaveduru Hepsi değildir ya. Duran da var durmayan da. Benim kızım bebek Arab’dı hareket ettiği için oturur ama kenara çekeyim ben de oturayım dersen çıkmak ister. Hep yürüyüşe gideriz bebek arabasıyla ondan alıştı belki. Ama mama sandalyesi korkulu rüyası hiç oturmuuor bazen normal sandalyede oturur çoğu zaman orada burada takılır
yagizinannesi0606 bsrsvr tuvalette bile rahat vermeyen beni gormeyene kadar kapıyı kırıyor 18 aylık yapisik ikiz gibiyiz