Ayy gerckten nedicegimi bilmiyorum ya tekrar tekrar okudum yazdigimi ben anlamadim ne oluyir.destek olanlara cok tesekkur ederjm gerckten.ne cahil insanlar varya.aklima takilmiş sormuşjm yani burası kitap yorumlama veya bi film yorumlama platformu degilki.cok absurt bisey sorsam neyse.ayyy delirdim gece gecee resmen cahillik akiyorrr