Bırakmadan sürekli burun temizliği yapıyorum neredeyse saat başı hem şırıngayla yıkıyorum hem bayb vac ile çekiyorum doktor ıhlamur da ver demişti 2 tatlı kaşığı ıhlamur da verdim bugün, 2 haftadır rahat hava veriyorum sürekli evi havalandırıyorum sanki çocuk kar da yatmış gibi öyle nefes alıyor elimden birşey gelmiyor doktorlar çok ilgilenmedi bile dün akşam devlet hastanesinde ki doktor 18 kutu ventolin yazmış eczane görünce şoka girdi