15 aylık inanılmaz mızmız inatcı bbrğim var evde dışarı cıkamam mutlaka sinir krizi geçirip dönerim az önce bi kahve içelim diye kafeye gittik park vardı gördü oynatalım dedik merdivenlerden kendisi inip çıkmaya çalıştı düştü izin vermediğim için ağladı ağlayınca arabaua koymak istedim diye daha cok ağladı yaklaşık 10 dk lık eve yürüyül mesafesinde ağladı eve geldik yarım saatde öyle ağladı artık beynim cıkacak yerinden sizin cocuklarınız da böyle mi? Ve kaç kelime konuşuyorlar ekran varmı?