uykusuzzanneee Arkadaşlar bir spor ayakkabım var çok seviyordum ama beyaz tabanı zamanla sarardı şuan sırf bu yüzden giyemiyorum. Nasıl eski haline getirebilirim öneriniz var mı.
beyzzsenturkk_ uykusuzzanneee floda beyaz boya var süngerli tüp şeklinde 1 yıldır kullanıyorum daha yarılanmadı bile çok bereketli kızımın ayakkabılarını bizim ayakkabılarımızı hep onunla boyarım 🤌🏻 70-80 tl bişeydi geçen sene 200 olmuş olsa bile mesela değer hakediyor parasını
leylannpembemontu beyzzsenturkk_ aynen bunu yazacaktım bu boyayı alın uzun zamandır kullanıyoruz bizde
uykusuzzanneee beyzzsenturkk_ Ay çok teşekkür ederim hemen alayım deneyeyim çok iyi olacak işe yararsa çok az giydim tabanı sarardı kötü gözüktüğü için giyemiyordum