Timing Ben biraz evhamlı bir anne olarak 1 saat 15 dakikaya kuruyordum alarmımı. Tabi ilk 10 gün falan. Sonra 2 saate çıkarmıştım. Bebeğimi uyandırmak çok zaman alıyordu. En iyi uyandırma şekli altını açmaktı benim için. En kolayı o oluyordu. Yoksa ayaklarının altına bastırıyordum, kolunu bacağını oynatıyordum uyanmıyordu. Uyandığı anda emziriyordum hemen. Bence yapılabilecek tek şey sık besleme. Uyandırmak için de dediğim gibi altını açmayı deneyebilirsiniz.