Lütfen bu konuyu önce çocuk doktorunuz ile görüşün.
Normal şartlarda ek gıdaya başlamak için birkaç kriter vardır:
- Başını dik tutabilme
- Destekli oturma
- Göz ve el koordinasyonu
- Dil itme refleksini kaybetme
- Yemeğe/yediklerinize ilgi duyma
Ek gıdaya başlamak için bunların hepsi ✔️ olması gerekiyor.
Bizim doktorumuz bize 4.5 aylıkken ufaktan tadımlara başlayabileceğimizi söyledi. Ben 5 aylıkken başladım. 5.5-6 aylıktan beride blw yapıyoruz. Şu anda oğlum 8 aylık.