TulayGeriDon evet zaten diğerleri karman çorman yeterince ilgi yok diye hiç devlet hastanesine götürmedim ama şehir hastaneleri için olumsuz bir şeyde duymadım dikkatimi çekiyor o yüzden. Hep özel hastanede oldu kontrolleri ama özellerde cıvıttı sürekli doktorlar değişiyor hep bir sirkülasyon. Randevu için sıra bekliyoruz sıradayız sekreterler bir hastanın dedikodusunu yapıyor bunu duyuyoruz yani çok çirkin itici gelmeye başladı bana artık seviyeli bir yer arıyorum yani.