2,5 yaşında kızım var daha küçükken eğer elim ıslak ve nemliyse tutmazdı bunu önemsemedim çünkü bende ıslak ele dokunmayı sevmem diye düşündüm ama sonrasında ben karşısında diş fırçaladığımda öğürüyor. Köpük oyunu aldım ellemek istemiyor. Geçen ben önünde oynarsam denemek ister diye düşündüm gerçektende oyun haliyle kendisini durduramadı ve elledi . Eline köpük bulaşınca yine öğürmeye başladı. Dün mercimek köftesi yapıyordum. Gel beraber yapalım dedim bakınca yok yapmicam diyip yine öğürdü. Diğer tarafdan banyo yapmayo seven bir çocuk.Kinetik kum oyun hamuru vs bunlarla oynuyor. Ama diğerlerine niye böyle tepki verdiğini anlamadım.Gelişimi güzel, konuşması güzel vs . Var mı başına bu tarz birşey gelen. Sizce bir doktora götürmeli miyim bu durum için bilemedim.