alyamgktrk benimki de öyleydi. Uykusu gelince tüm apartman inliyordu. Sanırsın etinden et koparıyorum. Uykusu da zaten rezildi ne gece ne gündüz o ay uyumadık. 15 dk.da bir aglayarak uyanirdi.Gün boyu huzursuz, gün boyu aglakti. 3.ayın sonunda başladı. 4.ayın sonunda bitti.Sonra bitince atak aaaa bi baktım çocuk esniyo tatlı tatlı daha net uyku sinyalleri veriyor.biraz mızmız yapıyo alıyorum kucağıma üç beş pış pış aaa çocuk uyuyo, birvsaat bir hucuk saat gündüz uykusu bazen ikinci uykusu 2 saat falan. Şaştım kaldım. Öylece başında durup izkedim bu bi rüya falan olmalı dedim😂 yani geçiyor az sabır. Ben sağ çıktım 4.ay atağından size de başarılar diliyorum bitecek😂