kuzeymommmm evet yaşadık tabiki. Hemen hemen 4 5 aylık olana kadar pek bi uyku düzenleri olmuyor malesef. 1 saat uyutmak icin ugrasırdım 10 dk bile uyumazdı. İcimden Allahım 5 dk uyusun tuvalete gidip geleyim en azından diye dua ettigimi hatırlıyorum😢 suan 10 aylık herşey daha güzel daha düzenli daha keyifli. Tabi bazen düzen bir günü bir gününü tutmuyor. Bir gün 2 saat gündüz uyuyor bir gün yarım saat. Ama herşey daha rahat hem bebiş hem sen bu düzene hayata alısıyorsunuz. Biraz sabır ilk 5 ay benim icinde aşırı zordu hergün aglıyordum uyumadıgı icin ama geciyor. Allah kolaylık versin