Bebeğim 18 aylık aşırı derecede meme bağımlısı gece saat dörtten sabah 11e kadar yanımda meme emerek uyuyor artık tükenmek üzereyim markete bile bırakıp zor gidiyorum uykusundan uyanınca anne diye ağlıyor memede uykuya geçer başka türlü nasıl uyur hiç bilmiyorum yemek konusuna gelince sabah yese öğlen yemez öğlen yese akşam yemez aşırı düzensiz ben artık emzirmeyi sonlandırmak istiyorum benim bebeğin gibi meme bağımlısı olan bebeğiniz var mı bu süreçte nasıl ilerlediniz geceleri uyandığında nasıl uykuya geçiriyorsunuz biberonla süt versem süt içmiyor sevmiyor yardımınıza ihtiyacım var lütfen yazarsanız sevinirim