Merhaba anneler. Bebeğim 2 aylık 1 hafta once bronşitten hastaneye yattık hastanede bebeğimin bacağının ara ara gunde bıkac defa 3 4sn titrediğini farkettm sürekli olmadığı için kımseye gösteremiyorm videoya da alamıyorum o an kucagımdaysa hissediyorum o titremeye doktora goturdum hıc ilgilenmedi normal dedı. Neye gore normal 1hafta önceye kadar boyle birsey yoktu ventolın tedavisi gorduk o mu yaptı diye düşündüm ama suan kullanmıyorum 3 gundur ona ragmen ara ara yine titriyor cok üzülüyorum neden boyle oldu tecrübeli anneler basınıza geldi mi böyle bir olay akıl verin bana cocuk norolaga götrcm yoksa içim içimi yiyior