3 tane aşi olsu bugün 2. Ayın sonunda yapılan asilardan iki bacak bı kol aşısı her neyse sabah gayet iyiydi ama saat 4ten beri ağlayıp duruyo asla susturamiyorum yırtıyor kendini yardım edin napıcam ya ateşi felan yok calpol verdim ağrısı varsa iyi gelir diye