Hanosh canim ayni aylarda ayni durumları yaşadım bende.6.aydan sonra düzeliyor kizim gun içinde neredeyse hiç emmiyordu.o ay kilo alamamıştı.sadece gece besleniyordu ve dediğin gibi emse de sag sola bakmaktan fazla ememiyordu.emzikle alakası olsa hiç emmez.doğduğundan beri kullanıyor çünkü.belli bir dönemde oluyor bebeklerde, geçici bir durum merak etme.🌸