ozge9393 Kızlar 4 ay 15 günlük oğlum var özellikle gündüz uykuları çok sıkıntılı en fazla 40 dk uyuyor nasıl uzatabilirim bir taktiği olan var mı. Gece uykularıda azaldı ama gündüz çok uyumadığı için çok mızmız oluyor. Sizde de durumlar aynı mi
merryem ozge9393 merhaba 4. Ay atağı olabilir oğlum 5 yaşında beni zorlayan hatta hastaneye kadar gittiğimiz ataktı sebepsiz ağlamalar uykuya direnişler
cevriyeee ozge9393 bence dönemsel oluyor oğlum şimdi 4 yaşında bebeklik zamanlarını hatırlıyorum uyku saatine bebek arabasına koyardım açık havada belki uyur diye yarım saat dolmadan uyanırdı 1-1,5 yaş sonrası uzun uyumaya basladı
mompapatya ozge9393 benim kızımda gündüzleri 20 dk dan fazla uyumaz sanki kurulu saat gibi ama bazı zamanlar 20 dk sonra uyanıyorya mesela hemen geri sallıyorum uykusunu açmadan o zaman 2 saate yakın uyuyor ama bu taktik her zaman tutmuyor tabi 🤷♀️ ben böyle çözüm buldum nadirde olsa arada kafamı dinliyorum yada bende uyuyorum geri daldıktan sonra
ozge9393 Evet bncede atak haftasında ama bı taktik varsa denemek için yazdım çünkü huzursuz oluyor kıyamıyorum
merryem ozge9393 yani duş aldırıp masaj yapabilirsiniz temas istiyor olabilir benim oğluma emzirmek iyi geliyordu bir tek emerken ve altını açınca susuyordu
ozge9393 merryem duş alınca hiç uyumuyor benim bildiğim duş bebekleri rahatlatır ama benim oğlum aksine daha çok uyanıyor. Ztn emerek uyuyor ve dediğiniz gibi altını açınca ondan mutlusu yok 😂. Umarım çabuk atlatırız bu durumu
ozge9393 cevriyeee evet uyumamasi gerçekten çok zor.bazen bakıyorum sosyal medyada herkesin çocuğu beşikte kendi kendine delilksiz uyuyor acaba ben mi yapamıyorum diyorum artık
ozge9393 mompapatya Bazen bnde hemen emziğini verip sallıyorum ama yine de 1 saat anca uyuyor 😫 bu atakdan sonra düzelir diyorlar inşallah öle olur die bekliyorum
cevriyeee ozge9393 sosyal medya tamamen hayal ürünü canım arka plan asla öyle değil.Bebekken yemek yapayım derdim uyurken kaçkere yemeği yarım bıraktığımı bilirim saçlarımı yolar ağladım uykusuzluktan ama hepsi bir süreç şimdi uykusu gelince kendi uyumak istiyor gidiyor yatağına yatıyor 🙂
mompapatya ozge9393 inşallah bizde de uykuya direnme deli gibi aglama surekli kucak istegi vb şeyler var inşallah geçer bı süreç düzene girer uykuları da 🤷♀️🤲
anyela77 ozge9393 benimde öyleydi bebeğim ayakta sallardım sürekli uyanırdı hamak beşik kullanıyorum çok rahat ettim hem yorulmuyorum hem içinde uyurken iş yapabiliyorum hemde daha kısa sürede uykuya dalıyor deneyebilirsiniz
ozge9393 mompapatya Aynen ya yatırinca çığlık çığlığa ağlıyor ne yapacağını bilmiyor insan. Umarım bian önce geçer sizde bizde rahatlariz 🤲
ozge9393 cevriyeee bnde yemeği zor yapıyorum inanın o uyudugunda acele acele. Haklısınız bncede bebeğe sürekli bakan biri olmadan sosyal medyadaki gibi olması imkansız gibi.ne güzel siz atlatmışsiniz darısı başımıza 😊