durdane80 Merhaba doğum yapalı 7 ay olacak sezeryan kedisinin olduğu yerde kabarıklık geçmedi ağrı yâda iltihapi bir akıntı yok ama o şişlik hep öyle kalıyor mu ????
derin0_ durdane80 şişlik ten kastınız nasıl yanı orası katlandıgı ıcın göbek üstüne düşüyor gıbı gözüküyor öyle bı sıslık mı yoksa düz uzandıgınızda hala sıs mı
eyberenimo İki sezeryan oldum ilkinde hiç öyle bir şey olmadı ama ikincisinde dediğiniz durum bende de var bence ameliyatı yapan doktorla alakalı yapıştırmada bir sorun olabilir
durdane80 eyberenimo benimki ikiz gebelikti kızarıklık filan yok ama o şişlik hep var ilerde geçiyor mu bişey kullanmaya gerek var mı
eyberenimo durdane80 ilk sezeryanin üstünden 5bucuk yıl geçti iz şişlik falan yok çoktan geçti ikincisi daha 2 ay oldu şişlik duruyor kesi yeri hala