Minagizem 3 saatte bir emzirmek o ay için yeterli aslında ama bana kalırsa gece uyanmaları açlıktan değil alışkanlıktan.Uyanıyor ve tekrar uykuya geçmek için memeye ihtiyaç duyuyor.Destekli mi uykuya geçişi oluyo bebeğinin?
Emzik kullanıyorsan bu sorunu daha rahat çözebilirsin bana kalırsa.