İkiz kızlarım var 15 aylıklar. Bir buçuk haftadır ishal ve kusmaları geçmedi. Acile götürdük tahliller temiz. Yine de doktor ishal ilacı, multivitamin, bulantı kesici, bağırsak antibiyotiği, probiyotik ve calpol yazdı. Geçmiyoor geçmiyor! Sularını kaynatıp veriyoruz, ama yemek konusunda ne verdiysek çıkarıyorlar. Üstü dursa altı durmuyor, altı dursa üstü durmuyor. Ne yapacağımı şaşırdım gerçekten!😟