Kizlar Allah için yardım edin 22 aylık bebeğim hicbirsey yemiyor ne sabah ne öğle ne akşam aç yaşıyor ya yalvarırım bir çözüm yokmu bunun günlerdir sinir krizi geçiriyorum sonradan pişman oluyorum ama ne fayda boyda kilo da geri aya gore raporlu mama verildi yemiyor ben artik bırakıp gitmek istiyorum nolur benim gibi olan varsa çözümü olan varsa bir soyleyin kafayı yemek üzereyim çocuktan nefret eder oldum çocuk kelimesi duymaya tahammül edemez hale geldim nolur .