Merhaba kizlar basliga ne yazacagimi bilemedim sacma kalmis olabilir konuya giriyorum oglum 3.5 yasinda sakin kavgasi tartismasi olmayan bir aileyiz cocugumuzuda oyle kirmadan sakinlikle buyuttuk artik iyi mi ettik kotu mu ettik bilemiyorum oglum suan kendini hic ama hic savunamiyor kendinden cok kucuk 1,5 yas grubunda bile mesala biri vursun ısırsın elinden oyuncagini alsin asla koruyamiyor 1 yıldır oyun grubuna gidiyor benim gözetimimde ama sınifta durmuyorum oglum yasitlari gibi konuskan aktif bir cocuk degil konusmasida yasitlarinin 6 ay gerisinde demisti doktor kendini ifade edemiyor krese vermek istiyorum ama biri orda zorbalik yaparda kendini koruyamaz banada anlatamaz oyun grubuylada olmuyor sureleri cok kisa uzun yer burada yok krese versem nasil olur iyi mi olur kotu mu olur açılır mi bilemedim basina gelen varsa izledigi yolu fikirlerini benimle paylasirsa cok sevinirim tesekkur ederim okuyanlara