etl Kızlaar bebeğim 7 ay 6 günlük bugün muanede vajinal yapışıklık denildi. Ve estrıol diye bi krem yazmış doktorumuz başına gelen var mı ? Ne kadar sürede gecer 9 gün sonra bir daha götüreceğim endişeliyim
210796 etl bezink degisirken farklo bir durum hissetdinizmi.gordunizmj?bem bunu o.kadar cok.duydumko 2 aylik.kizim ara sira komtrol ediyirum
girlmomm etl hiç birşey olmuyor bizimde 5 aylıkken farkedildi hiç can acıtan birşey değil içiniz rahat olsun derileri taze diye doktor tekrar yapışabilir duş aldırırken yıkarken bakın krem sürün dedi geçti bir daha da tekrarlamadı şükür
TulayGeriDon etl krem kullanmadan geçti. Elimde her bez acista hafif hafif açmaya çalıştım en son açıldı. Şimdi yine her bez acista dikkat ediyorum kontrol ediyorum
etl 210796 internetten bakabilirsiniz fotoğrafları var böyle mavimsi bir duvar var yani hiç aklıma gelmedi cevremde de yok hiç bakmak gelmedi aklıma benim aslında bakılsa çok bariz belli olan bir durum
etl girlmomm ah çok şükür. Sizin adınıza sevindim. Darısı bizim başımıza. Sizede mi estroıl markalı ostrojen kremi verildi?