Merhaba hanımlar 🌸bebeğim 1 yaş olacak 2 hafta sonra. Emzirme sıklığınız nedir bizim baya azaldı yani karnı toksa mesela 4-5 saat emmeyebiliyo.
Emme azaldıkça süt azalır gibi bişey okudum.
Benle temas etmek isterse gelip emiyo acıktığından değil yani oda aklına gelirse😆 bu durum normal mi acaba sizde durumlar nasıl? Gece de uykumuz pek yok ama 2 kez falan kalkıyor