Merhaba, kizim 14aylik 8.200g 73cm boyu, kafa cevresi 44
Persentilde %10da kaliyor degerleri. Sizin bildiginiz uyguladiginiz kilo aldiran boy uzatan tarif yiyecek karisim vs var mi? Kizima kullanabilacegim. Sagligi yerinde kan degerleri iyi ama demir seviyesi ve b12si sinira yakin ciktigi icin bu ikisini takviye kullaniyoruz arti d vit tabi ki. Dogumu normal dogum 39haftada oldu 2750gr 47cm dogdu kizim. gebelik sekerim oldugu icin (doktor kontrolundeydim hamilelik boyunca diyet arti insulin igne kullandim o sekilde kontrol altina aldik) gelisimde gerilik oldu sanirim pek kilo almadi karnimda sonlara dogru 2hafta geri kalmisti gelisimi. Yani bu bilgileri de veriyorum simdiden soran olur diye☺️ kizim cok minik duruyor üzülüyorum icten ice..