Kızlar bebeğim 5 ay 22 günlük 2 hafta önce idrar yolu enfeksiyonu oldu antibiyotik kullandık 10 gün geçti fakat tekrar huzursuzlandı 1 haftadır tekrar tahlil istedi doktorumuz tekrar enfeksiyon çıktı tekrarlayan enfeksiyon sebebi nedir başına gelen oldu mu neler yaptınız