adasmummy Kızlar bebeğim 2 ay 10 günlük evde sürekli agulayıp konuşmak istiyo bi görseniz sesini keşfediyor sanırım o kadar hoşuma gidiyor ki sizinkiler ne alemde?
210796 benim oglumdan tecrubem oldugu icin kendim tesvik etdim 😂2 ay 3 gunluk.2 ayi tamamlandigu gunden heyecanli gibi sesler cikarmaya basladi.ben konisjnca oda sesler cikariyor.ben oglumla.karsilikli auu yapiyordum😄
adasmummy 210796 benim kız da aynısı ben de onu taklit ediyorum konuşuyorum benim ilk tecrübem o yüzden sadece yazıldığı kadar biliyordum artık gözlerimle gördüm çok güzel bit duyguymuş❤️
Lumisare adasmummy 2.5 aylık aynı şekilde bende karşılık veriyorum ben karşılık verdikçe heyecanlanıyor çok güzel bir duygu insan bütün yorgunluğunu dertlerini unutuyor
210796 adasmummy benim bebegimde kiz aa oylemi olmus vah vah falam yapiyorum iyice cosuyor😄kayda alib anneme atdim diyorki bak gordunmu sana diyordum kiz cocugu farklidir giybet bile yapiyorsunuz simdiden😂