aselimmmmmmmmm Ben anlamıyorum büyü ama hala uyumuyo akşam yatması 1 saat sürüyor 3 gündür gece kalkıp 2 3 saat uyumuyor kucuklukten uykusu hep aıkontılıydı ama bı ara düzelmiş nenden böyle ya
bayanukuslu aselimmmmmmmmm ahh kader ortağım bizde 25 aylığıx. 26 olmaya az kaldı hala aynı. Uyku saati gelsin istemiyorum
parisbebek90 aselimmmmmmmmm Valla b öğlen uyutunca gece oturuyoruz. Bugün en son 1 saat denedim uyusun diye öğlen uyumadı. Artık bunaldım ağladım yeter yani. Şimdi uyumayınca 4-5 gb huzursuzluk çıkıyor. Uyuyunca da gece 12-1 Ama bugün karar verdim. Öğle uykusunu kestim yarından itibaren. Yeter gerçekten
muge_anlii aselimmmmmmmmm Biz de 26 aylık olucaz haftaya bizde de aynı, bütün gün kızmıyorum ama gece olunca deliriyorum. Kesinlikle 11’den önce yatmak istemiyor. Gündüz uykusunu kesmeyi düşünüyorum ama sadece düşünüyorum 😁
bayanukuslu aselimmmmmmmmm bir gün sadece gece yatıp sabah uyanmak istiyorum çok değil sadece 1 gün 😢
aselimmmmmmmmm Meri-Mel ahh ahh bekleyeceğiz o zaman başka çare yok ben gündüz uykusunda kestim ama hala ayni
bayanukuslu aselimmmmmmmmm amiiinnn cümlemize. Doğduğundan beri bi çocuk neden uyumaz anlamış değilim
aselimmmmmmmmm bayanukuslu kesinlikle 1 yaşlarında felan daha beterdi ya gece 7 8 kere kalkıyordu o sıra kafayı yiyecektim yani
bayanukuslu aselimmmmmmmmm bizim 1.5yaştaydı kuzu hava ağarmadan ayaktaydı. Gecenin bi yarısı uyanır gün aydınlanaba kadar ayakta dururdu gğn aydınlanınca uyurdu. Salonda uyurdu koltukta bide. Yatak odasını asla kabul etmezdi
aselimmmmmmmmm bayanukuslu vallaha benimkide sabhaa kadar sallatirdi bacak daymazdi şimdi sallamayi biraktirmaya calisiyorum
bayanukuslu aselimmmmmmmmm sallama işi sıkıntılı yaa bende bıraktırdım ama mecburiyetten (doğumda kuyruk sokumum kırıldı oturamıyodum ağrıdan ). Arada bi isterse öyle sallarım
aselimmmmmmmmm parisbebek90 bende öğle uykusunu yeni kestim ama akşam 10 oluyor hala enerjisi bitmiyor ya anlamıyorum ya
aselimmmmmmmmm Torpiktospa bizimkide son günlerde onu belledi yani uyaniyor aramıza yatıyor sabah kadar nasıl yattığımı bilmiyorum nazende ille salla diye ağlıyor