Kızlar kızım 2 gündür burnu akıyordu 2.5 yas dün de tek tük öksürük başladı hasta olduğu gibi sarımsak kürü vermeye başladım zaten de 1 aydır karamürver kullaniyoruz ekstra ayaklarının altına gece sarımsaklı yag sürüyorum portakal suyu ıhlamur vs bu sabah biraz balgamli öksürüyor gibi geldi sağlık ocağına götürdüm akciğerleri temiz dedi hiç bisey vermedi bol bol sıvı dedi yolladı evde de dünden beri soğuk buhar falan veriyorum kendim az önce karnına doğru baktım sanki hızlı nefes alıyor gibi geldi bana mı öyle geldi yada burnu tıkalı diyemi yani 3 4 gün gündür herseyi yapıyorum burun yikama vs sorum şu ki balgamli yada hiriltili öksürüğü yok hızlı nefes alması bana mı öyle geldi doktor anlamadi diye değilde aile hekimleri hani artık ilaç yazamiyor ya pek daha yeni diyemi acaba bisey demedi vermedi kışın şu bronsitten yıldım vallahi artık