tospik41 Merhabalar benim oğlum 7 aylık geceleri çok sık emmeğe uyanıyor ve gece emmelerini kesmeyi düşünüyorum acaba çok mu erken ?
nebutantana30 tospik41 20 aylık olucak hala kesmedim. 7 aylıkken bebeğim her gün 2 saatte bir kalkardı ayy çok yorucu oluyor ama emsin diye bıraktırmamıştım ama pişman değilim.
Prenses-annesi1 tospik41 aynı durumdayız benimoğlumda 8 aylık çok sık uyanıyor 1 yaşını bekliyim diyodum ama bekleyemicem galiba 🫣
mystery123 nebutantana30 benimde 16.5 aylık oldu hala devam gece emzirmelerine kaç saatte bir kalkıyor
nebutantana30 mystery123 valla 18. Aya girdi uyku düzeni diye bişey kalmadı şuan bir saate bir bazen iki saatte bir yani çok değişiyor
esratuna 9 aylık olduk geceleri sıfır uyku geçiriyoruz hem sık emiyor emmese bile ağlayarak uyanıyor bazen bittiğimi düşünüyorum