Kızlar bebisim 21 günlük ilk günler devamlı düzenli uyuyordu. Artık öyle değil gün içinde bazen 1 saat uyuyor bazen 2 bazen 3 çok sık uyanır oldu. Ve daha fazla uyanık oluyor maksimum 3 saat. Artık böyle olması normal mi, ve devamlı emmek istiyor 😬🙈😬🤣❤️