[silindi] Merhabalar 7 numara bez kullanan anneler hangi markalari kullanip memnun kaldiniz tavsiye alabilir miyim? Birde bu numara her zaman bulunmuyor nerelerden aliyorsunuz?
Glay [silindi] merhaba bende 7 numara kullanıyorum oğlum için minies marka migrosun ürünü gayet memnunum sızdırma pişik vs yaşamadım 5 numaraya geçtiğimden beri minies kullanıyorum