ayzoss Merhabalar 8 buçuk aylık olacak neredeyse hala kızım gazını rahat çıkaramıyor yediğine içtiğine de dikkat ediyorum ama nedense gaz oluyor sürekli. Bu kadar uzun sürmesi normal mi?
Tesla123 ayzoss genelde alerji durumunda gaz devam ediyor. Normal şartlarda 4. Ay itibari ile kendi gazını çıkarmaya başlıyorlar. Alerji açısından değerlendirildi mi?