Karnımın sgrimasiyla kabus yaşadım resmen doktora gittim gaz dedi geçti simidi ağrımıyor ama internette kötü şeyler çıkıyordu ondan sonra aklıma taktım hep büyük tuvaletimi bile kontrol ediyorum bogazimda lenfler sismis doktora gtiim dudağımdaki uçuktan dolayı hemde bogazlarim kızardığı için enfeksiyondan sistigini korkcak bisey olmadığını söyledi halsizlik istahsizlik var şimdi de kafayı yiyecm sürekli kötü şeyler dusunuyorum bana yardım edin gecemde pantolon denedim 38 beden bol geldi niye zayıfladım diye bu sefer de onu taktım kafaya cildirmak uzereyim