Deletedmom_984 Çikolata sosum var tarihi geçmeden kullanmak istiyorum sade kek yapsam üstüne sosu döksem nasıl olur😍 çok şekerli olur bayar mı yani sade keke bir bardak şeker koyuyordum çikolata sosunda da şeker var ya, az mı koyayım keke şekeri?.
cLearQueen Deletedmom_984 yok direkt koy bisey olmaz, hatta borcamda yapip cikarinca delik acip dokersen de cok guzel olur
Winxclub52 Deletedmom_984 yok baymaz tadı gayet güzel oluyor eğer çok tatlı sevmiyorsanız muhallebi yapıp kekin üzerine döküp soğuyunca çikolata sosunu dönebilirsiniz hem fresh bir tatlı olur hem de baymaz
SweetMom__ Deletedmom_984 bende az önce kek yaptm küçük kalıp keklerin. Içine çikolata eritip kekle birlikte çırptım ben çok şeker sevmedigim için şeker az koyup çikolata fazla koydum birde harika bir koku olsun diye portakalın dışını içine rendeldim çok güzel oldu. Sende eğer şeker sevmiyorsan kekin içinde şekeri azaltıp sosunda istediğin gibi koyabilirsin canım şimdiden afiyet olsun.😊
eyberenimo Ben hiç bir zaman keke 1 su bardağı şeker koymuyorum çok şekerli oluyor şeker tadı midemi bulandiriyor yarım eksik koyuyorum kimse anlamıyor bile zaten hele üstüne sos dökeceksen ve kek sadeyse gayet güzel olur