3.5 aylık bebeğim başından beri sütüm az özel hastanede doğum yaptım çocuk sarılık olur diye doğar doğmaz biberon verdi ebeler ilk çocuğum tecrubesizim sonrasindada besin süt alerjisi çıktı diyete girdim hem stresten hem gidasizliktan sütün yok denecek kadar azdı ilk başlarda bebegim emmeyi çok istiyordu alerji mamasi meme şeklinde ilerledik takı bugüne kadar artık memede durmak istemiyor ağlıyor sütümde yok zaten diyete rağmen geçmeyen alerjiyle uğraşıyoruz her yeri yara bere içinde yavrumun mecburen memeyi kesme kararı aldım bugün çok üzgünüm kendimi kötü anne gibi hissediyorum keşke sütüm olsada emzirebilseydim elimden birşey gelmiyor ama bu durum beni çok yıprattı yanlış mı yaptım sizce