aslndnzz Kızlar bebeğim 28 günlük bugün 3 gün olacak hiç kaka yapmadı acaba bu durumu yaşayan var mı normal midir duruma göre yarın doktora gitmek istiyorum
_adrrdnz00 aslndnzz Bence yeni doğan bebeğe göre 3 gün fazla ya. Ağlıyor mu kendini zorluyor mı hiç şimdi gaz sancısı da yapıyordur belki