Dün fark ettim arkadaşlar emzirmiyorum dünden beri sağmaya çalışıyorum. Yaşadığım yerde cildiye yok ha deyince gidecek konumda değilim çocukla. Böyle bir şey yaşayıp tecrübe sahibi olan varsa doktora danışan ya da paylaşabilir mi? Emzirirsem sedeften bakteri tarzı bir şey bulaşabilir diye korkuyorum...