oyku10 kaka yapmama sorunu bizde de var biraz da ıkınır gibi inliyor dediğiniz gibi o olabilir. Benim kızım her ikisinde de inliyor. Artık büyüdüler sabaha kadar kızım 5 6 kere emiyor dediğiniz gibi sütte gelmiyor olabilir. Ama o zaman da hırçınlaşmazlar mıydı şimdi tatlı bir inleme yapıyor birazda keyif almış gibi