060606 İlk defa mama kullanmaya başladım sütüm yetmediği için. Bebelac aldım ama değişik bi koku var mama da nasıl tarif etsem bilemiyorum normal mi bu koku
gizemalkan 060606 bende 2 haftadır bebekac kullanıyorum ama hiç kokusu yok kusunca bile yok yani 0 gold olanmı sizin acaba
fundauras1 Bebelac evet çok ağır kokuyor ben hiç memnun kalmadım bebeğimi kabız yapmıştı aptamil prosyneo kullanıyorum artık
gizemalkan 060606 bende kullanıyorum onu ama hiç kokusu yok 2. Kutuyu aldık bimden aldık ikisinide bozuk olmasın sizin ki hiç kokmuyo yani ondan dedim