aremaslan Benim de bebeğim 2 ay 20 günlükken meme reddi yaptı. 3 gün boyunca memeye değdiği anda ağlıyordu. Ben de uykuda emziriyordum. Zor da olsa uyutup emzirdim. O şekilde deneyebilirsiniz. 3. günün sonunda tekrar emmeye başladı ama eskisi gibi değil. Çoğu zaman yine ağlıyor, ayağa kalkıp evin içinde geziniyorum memeyi ağzının önünde tutarak. Öyle tutuyor, geri oturuyorum emmeye devam ediyor. Onu da deneyebilirsiniz. Bir de bebeğimin burnunu çok iyi temizleyemediğimi farkettim. Sanırım bazen de nefes almakta zorluk çektiği için emmek istemiyor. Serum fizyolojik damlayıp aspiratörle çekiyordum. Şırıngayla burnuna serum fizyolojik sıkmayı deneyeceğim. Belki öyle daha iyi nefes alabilir, emmeye karşı daha istekli olur.