Merhabalar . Bebeğimin ek gıdaya geçmesine çok az kaldı . Merak ettiğim bir husus var . Yoğurt denediğimizde alerjik bir durumla karşılaşmadıysak daha sonrasında birdaha peynir için tadım yapmaya gerek yok değil mi ? Sonuçta ikisi de süt ürünü . Bilenler cevaplayabilirse çok sevinirim 🙏🏻