Benim bebeğim de 3 aylıkken ikisini bıraktı göğsünü gördüğü gibi ağlayıp kendini geriye doğru itiyordu özel hastanede eşimle ortak arkadasimiz çalışıyor aradık bobreklerine süt gitmiştir büyük ihtimalle gelin boğazını delicez öyle mama takviyesi yaoicaz dedi doktor .bende ağladım çok kötü oldum annemi aradım annem köyde kalıyordu ozaman sakın gotume bu gece gel buraya dedi gitik bı komşu abla geldi durumu anlattık göz kemiği yerinden çıkmış dedi iki üç defa yaptı çok şükür ihlesti mamayı da sütü de içti