yazmayı unutmuşum en son 1 kasım diye not almışım her ay mutlaka yazarım ama yok eşimle mesajlarıma da baktım kasımın 2sinde ped almak icin kartının resmini istemisim dahası yok desem ki 2 sinde hasta oldum bugun ayın 18i yine cok geçmiş oluyor ben şimdi nasıl bulacağım acaba hasta olmadım mı şimdiye hasta olmam gerekirdi fotograflar mesajlar hepsine baktım o kadar hafızam yok ki hatırlamıyorum hasta olup olmadığımı günü gününe de olmuyorum mesela geçen ay 1inde olduysam ay sonuna mutlaka hasta olmam gerekirdi hep 2-3 gün önden regl oluyorum ortalarında hasta olmus olsam su an hasta olmus olmam gerekirdi😵💫 ben şimdi ne yapayım🫡