14 aylık kızıma skolyoz teşhisi kondu fakat derecesi küçükmüş altı aylık kontroller olucagini soylediler bnm korkum şu ki daha çok küçük olduğu için omurga hızlı buyuycek ve büyüdükçe de derecesi hızla articak su şu güzel anneler başına böyle bı olay gelen oldumu nasıl atlattyiniz süreç nasıl isliyo perişan durumdayim dusunmekten😢