Meltem345 ayyyyyy cok gecmış olsun kasım ayında eşim iç basur ameliyatı oldu asırı kanaması vardı. Affedersiniz çiş gibi 1 sene gitmedi. En son halsizlikten nefes almaamktan gitti kana baktılar kan yok vücutta direk yatış verdiler. Eşimde söylemiş böyle problemim vr diye 1 hafta hastanede yattık önce lan seviyesi ameliyata girecek kıvama getirildi sonra ameliyata alındı ama o gece vr yaaaaa ben üzüldüm haline cok fena bir geceydi. 1 hafta aşırı zorlandı ne agrı kesici ne bişey fayda etmiyor. Suan cok iyi ama ilaç hala kullanıyor 1 tane. Kanaması yok. Kanama aılurs agel dediler zaten hemen. Siz bir gidin muyaneeye isterseniz.