2 aylık tam olarak üç saatte bir mama veriyordum aynı zamanda emziriyordum da sütüm azdı ilk başlarda simdi gelmeye başladı mamayı önceden çok güzel iştahlı içiyordu simdi eski iştahı yok acaba sütüm yetiyor mudur bazı öğünleri atlıyor dün mama saati geldi mesela içmedi diliyle itti eşim mamayı kes artık diyor ama aç gibi hissediyorum hep. Bugün sabah 9 da içti mesela suan akşam üstü 4 bu saate kadar uyudu yada emdi mama yemedi 12de bide 3 de yemesi gerekiyordu bi talep yok şuan ne yapmalıyım bilmiyorum bi zarArı olmaz vereyim yine diyorum bilemedim