kubrakaradumann Kızlar ben normal doğum yaptım 1 ay oldu o günden beri genital bölgeyi temizleyemedim normalde ağda yaptırıyordum kuaförüme sordum 40ın çıktıktan sonra yaparız bişey olmaz dedi ama tabi korkuyorum normal doğum sonrası ne zaman ağda yaptırdınız?
kubrakaradumann denizalismom ben doğumdan 2 hafta sonra muayeneye gittim doktorum tekrar gelmene gerek yok dedi aslında gitsem sorardım iyi olurdu
denizalismom kubrakaradumann beni 40 muayenesine çağırdı. Dikişlerim vardı . Sorduğuöda gidebilirsin demişti ama ben korktuğum için gidemedim
kubrakaradumann denizalismom benimde dikişlerim attı aslında ama orda hala bi iz var tabi dikişlerin olduğu kısımda hiç tüylenmede olmamış ama bilemedim işte