Merhaba kızlar bebeğim 34 haftalık 1500 gr doğdu
Aralık 26 5. Aya gireceğiz ama kilosu çok düşük anne sütü yetersiz geldi ne yapamam lazım mama vereceğim hipp aldım ama onu istemiyor aptamil alacağım sizce aptamili sever mi? Biberon philips avent kullanıyorum