Biz ilk ay kullanmıştık. Aslında bana kalsa daha da kullanırdım ama doktorumuz damak yapısını bozabilir bıraksan iyi olur demişti. İkinci ayda bırakmıştık. 1 hafta kadar meme reddi oldu ama sonra toparladı çok şükür. O hafta emzirme danışmanıyla iletişime geçmiştim ve bana meme reddi ilerlemeden yapabileceklerimi söylemişti. Bol tem teması, tamamen acıkmasını beklemeden emzirme denemeleri, göğüs ucunu şırıngayla çıkarıp sonra emzirmek gibi. Başlangıçta silikon uçla emzirip bir iki dk sonra çekip göğsümüzü vermeyi deneyebilirsiniz.