Kızlar 7 aylık bebeğim var alt dişler yeni çıkıyor ısırmaya başladı birkaç gündür ve inanılmaz acıyor. Silikon uçla vermeye çalışıyorum sanırım onu da unuttu (eskiden onunla emiyordu) midesi bulanıyor onunla verince. Ne yapacağımı şaşırdım emzirmeye korkar oldum. Ne yapabilirim öneriniz var mı?